tecknamera

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Sofia - 29 juli 2013 13:11

Har inte bestämmt att jag ska fortsätta, men ska göra lite redigeringar och... Här kommar teckningar!

                De var från förra sommaren :P Den sista ska vara ett självporträtt, haha   Också från sommar 2012                Det var några asgamla som jag hittade i en låda!                       Efter att jag gjorde den här bestämde jag mig för att börja med porträtt!                 Harry Styles         Emma Watson. Har kalkerat konturerna på den och alla nedanför.   Niall Horan. (Ja jag gillar One Direction)  Zayn Malik

    Louis Tomlinson   En av mina bästa kompisar Tilda!   Mina kompisar (de kommer hata mig för den)


Vilken skillnad det blir på ett år va!


Jag heter Sofia förresten, för alla som inte visste det. Kommer byta till det istället för Mirella.


Nu kommer jag göra om helt på bloggen, inget mer MSP som jag slutade med för länge sedan.


Ha det superbra och föreslå vad jag ska rita!


/ Sofia

Av Sofia - 29 juli 2013 12:08

Som ni märker har jag inte loggat på JÄTTELÄNGE! Men jag börjar känna att jag vill läga upp mina teckningar nånstans så nu tänker jag kanske börja igen. Kanske. Om jag klarar det.


//

Mirella

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en sprallig tjej på 14 år! Detta är min teckningsblogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra!
 Bra!
 Sådär, okej.
 Dålig!
 Jättedålig!
 Jag vet inte...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!!!

Besökar-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards