tecknamera

Alla inlägg under juni 2012

Av Sofia - 5 juni 2012 21:33

Ah, jag har ju inte bloggat på länge. Så ville bara säga att jag är ledsen för det.

Idag har jag bakat muffins med mina kompisar. De blev rättså goda.

Igår gjorde jag inget speciellt.

I förrgår bowlade jag med min kompis. det var jättekul, fasst hon vann med typ 5 poäng.

I lördags satt jag typ bara vid datorn... Det regnade ju ute.

Haha, ja dedär var lite kort om mina bloggfria dagar.

Har gjort några teckningar som jag måste lägga upp snart... Men jag orkar inte nu.


Om ni har taskiga komentarer till mina teckningar behöver ni inte komentera. Men jag är glad för lite tips om vad som kan göras bättre.


Kolla in snart, igen.

Hejdå!

// Mirella

Av Sofia - 1 juni 2012 17:23

Azzå... Typ ingen läser min blogg...

Men aja, det kommer väll...


Igår var jag på en löpartävling. Det var 5 km som jag sprang på 32.04 Ganska så okej tid!

Idag har vi spelat innebandy dm. Vi förlorade. STOOOOORT! 7-1 till dem... Men aja, det var final, såååå vi fick en silver medalj!


Har inget mer att säga...


Hejdå!

// Mirella

Presentation


Hej! Jag är en sprallig tjej på 14 år! Detta är min teckningsblogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra!
 Bra!
 Sådär, okej.
 Dålig!
 Jättedålig!
 Jag vet inte...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!!!

Besökar-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards